Shop Mobile More Submit  Join Login
Sherlock Shock by darndragon Sherlock Shock by darndragon
So i got into Sherlock over the weekend.

This show.
This man.
THE OTHER MAN.

I just can't.
Add a Comment:
 
:iconyourtypicalnerd:
YourTypicalNerd Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
aww 
Reply
:iconpriscilla49:
Priscilla49 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
ASDFGHJKLKJHGFDTYU

yay :3
now we get pretty art of sherlock ;;w;;
yessss TTvTT
Reply
:iconfarcrydreamer:
FarCryDreamer Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
YES! :XD:
Reply
:iconjune565:
june565 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
AW YEAH SHERLOCK!!!!
Reply
:iconelwynwanderer:
ElwynWanderer Featured By Owner Jan 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
One of the best lines in the episode - although there were a lot of good moments. =D
Reply
:iconjhonwatson:
jhonwatson Featured By Owner Jan 15, 2013
it is a shock blanket i wear it every time i finish reading or watching sherlock
Reply
:icondarndragon:
darndragon Featured By Owner Jan 15, 2013  Student Digital Artist
I need one of those.
Reply
:iconbek1995:
BEK1995 Featured By Owner Jan 15, 2013  Hobbyist Writer
They're perfect, aren't they? :D
Reply
:icondarndragon:
darndragon Featured By Owner Jan 15, 2013  Student Digital Artist
Yes. XD
Reply
:iconkara-li:
kara-li Featured By Owner Jan 15, 2013  Hobbyist General Artist
oh boy i loved this moment
Reply
:iconisraeli14:
israeli14 Featured By Owner Jan 15, 2013  Hobbyist
this so so cute ><
Reply
:icondarndragon:
darndragon Featured By Owner Jan 15, 2013  Student Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconqwertyuioplala:
qwertyuioplala Featured By Owner Jan 14, 2013  Student General Artist
Oh Gosh I know!
and I loved that scene!
Reply
:iconverkathemegastar:
VerkaTheMegastar Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist General Artist
Aren't they just gorgeous?! :D I loved this scene. :3 It kinda sounds like something I'd say LOL
Reply
:iconlilaclila:
lilaclila Featured By Owner Jan 13, 2013  Student General Artist
Wow great work. I hope you continue to have Sherlock feels and then draw them XD.
Reply
:icondarndragon:
darndragon Featured By Owner Jan 13, 2013  Student Digital Artist
I think i might. XD Thank you!
Reply
:iconlilaclila:
lilaclila Featured By Owner Jan 13, 2013  Student General Artist
You're welcome
Reply
:iconmikromiko:
MikroMiko Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
torako don't say you're a sherlockian now too! xD Jante turned me into one last week when she brought the dvd, it's awesome! This was my favorit part too, haha xD Looks really great I love your style <3
Reply
:icondarndragon:
darndragon Featured By Owner Jan 13, 2013  Student Digital Artist
Oh yeah! i remember that post now! XD teehee, that show is amazzinngg.
and thank you! ; u ;
Reply
:iconsurpysoup:
SurpySoup Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
xD This was like.. one of my favorite scenes. Lol!
Reply
:iconziimmy:
Ziimmy Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
oh my gosh.
Sherlock!~
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 516 × 716




Details

Submitted on
January 12, 2013
Image Size
187 KB
Resolution
516×716
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,703
Favourites
197 (who?)
Comments
21
Downloads
14
×